취미/영화,음악

endless love

應觀 2013. 10. 24. 23:27



My love 내사랑

There's only you in my life

나의 삶 속엔 오직 그대 뿐이에요

The only thing that's right

그대를 사랑한 것만이 내가 했던 가장 좋은 일이지요

My first love

나의 첫 사랑이여

You're every breath that I take

그대는 나의 숨결

You're every step I make

그대는 나의 발걸음 입니다

And I want to share

내 모든 사랑을 그대와 함께 

All my love with you

나누고 싶어요

No one else will do

다른 어떤 이와도 나누지 않을 사랑을

And your eyes they tell me

그리고 그대 눈빛은

How much you care

날 얼마나 사랑하고 있는지를 말해 주는군요

Oh yes, you will always be

그래요,그대는

My endless love

영원한 나의 사랑이랍니다

Two hearts, two hearts that beat as one

하나로 두근거리는 두 마음

Our lives have just begun

우리의 삶은 이제 막 시작한 거랍니다

Forever I'll hold you close in my arms

영원히 그대를 내 품에 꼭 안고 있을 거예요

I can't resist your charms

그대의 아름다움을 못 본체 할 수가 없으니까요

And love I'll be a fool for you I'm sure

내 사랑, 난 그대를 위해 기꺼이 바보가 되렵니다.

You know I don't mind

정말 아무런 거리낌 없이

Cause you,you mean the world to me

그대는 나의 온세상이기 때문입니다

I know I found in you

나는 그대 안에서 찾아 내었답니다

My endless love

끝없는 사랑을 

Ah,and love

아,나의 사랑이여

I'll be a fool for you I'm sure

그대를 위해 기꺼이 바보가 되렵니다

That You know I don't mind

정말 아무런 거리낌없이

And yes, you'll be the only one

그대만이 나의 단 하나뿐인 사랑이에요

Cause no one can deny

아무도 내안에 자리한

This love I have inside

이 사랑을 부인할 수 없으니까요

And I'll give it all to you my love

내 모든 것을 그대에게 드리리다

My endless love

내 영원한 사랑이여

 

'취미 > 영화,음악' 카테고리의 다른 글

지구상 최고의 라이브 밴드 ‘벤다 빌릴리’   (0) 2013.11.29
명동부르스  (0) 2013.11.13
autumn leaves  (0) 2013.09.23
all for the love of a girl  (0) 2013.09.23
샤갈  (0) 2013.07.20